Lååååångfredag

Nu har min sköna böna dragit iväg på krogen och lämnat mig hemma, hoppas hon har jäkligt skoj. Jag får besök av mina systrar lite senare så får vi se vad vi ska hitta på :)

Var iväg och käkade påskmiddag hos m&m tidigare idag, mycket mat och dubbla desserter. Det är inte dåligt det inte. Fick en ny stekpanna så nu får Jenny visa vad hon går för, haha! Blev även nya kökshanddukar, bara såna där roliga saker ni vet. Men det behövdes så jag är tacksam. Middagen bjöd även på en hel del skratt. Matheus var nämligen med och när han sätter igång så blir det som sagt en hel del skratt. Han utmanade Jenny på arga leken och trots att killen inte är mer än typ 21 månader så vann han. Jag vet inte om man ska säga att det var ovasst av Jenny eller om Matheus är en naturbegåvning på arga leken.

Igår blev det ca 4 timmars monopolspelande med Jenny och Louise. Jenny var sämst, men det kanske var väntat och Louise hade sån jäkla flyt och lyckades vinna två gånger av två möjliga!

Kanske uppdaterar lite senare och justja, kommer ni ihåg den där schysst grejen jag skulle berätta om för några dagar sen? Möjligheten är stor att den kommer med då! So stay tuned!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Min profilbild

desu


Vem är då denna skumma filur? Jag heter Dennis Sundberg och är 20 år gammal och kommer från det exklusiva Säter i Dalarna.

Målet med denna blogg är enbart att jag ska bli känd så jag blir rik och får mingla med alla kändisar på stureplan. Nu vet ni.

Just ja, bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord, så don't miss out on anything!
RSS 2.0