Panik

Obehagligt är väl det ord som beskriver natten bäst. Vaknade till runt halv tre och kunde verkligen inte andas, eller jo, andas kunde jag väl men det kändes typ som att halsen var igenproppad med någonting så det gick tungt som fan att andas. Hur som helst så väckte jag Jenny som vaknade och blev alldeles panikslagen. Jag lyckades väl få henne att ringa ambulans iaf så runt kvart över tre var dom här så fick jag åka med till Falun för observation under natten. Jenny åkte med och stannade kvar hela natten tills jag blev utskriven runt 10-tiden, därefter åkte vi hem med m&m som kom och hämtade oss. I ambulansen preparerade dom mig med en sån där nål för dropp i handen osv, det var lite creepy men inte första gången det händer. Och så fick jag andas i någonting som jag inte riktigt vet vad det var. Det var inte en sån där natt man vill återuppleva om jag säger så.


Har lite svårt att skriva om händelsen och minnet är lite vagt, men som sagt, det var riktigt obehagligt. Försöker uppdatera igen lite senare, men just nu behöver jag bara sova lite :)

Kommentarer
Postat av: Syster Smisk

Jag lovar att jag inte hade lagt några otillåtna substanser i schackrutorna. Krya på dej!

2010-04-01 @ 14:30:58
URL: http://redbanner.wordpress.com
Postat av: CHEBBABTOMTE

Säg som det är! Du tvingade fram panikångestattacken för att ha något att skriva om!

2010-04-05 @ 23:34:38
URL: http://lunarstorm.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Min profilbild

desu


Vem är då denna skumma filur? Jag heter Dennis Sundberg och är 20 år gammal och kommer från det exklusiva Säter i Dalarna.

Målet med denna blogg är enbart att jag ska bli känd så jag blir rik och får mingla med alla kändisar på stureplan. Nu vet ni.

Just ja, bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord, så don't miss out on anything!
RSS 2.0