Radiation

Tillbaka till handsfree-frågan, fick en rätt rolig kommentar på det inlägget.
Visst, så kan det säkert vara om man lever på 1800-talet. Tekniken går framåt ditt jävla punghuvud. Så jäkla mycket skadlig strålning utsätts vi inte för genom att prata i mobiltelefon. Sen har det väl aldrig varit så att strålningen varit speciellt farlig. Risken för att dö av att prata i mobiltelefon är väl ungefär lika stor som att få cancer av att käka chips. Så, Mc Raz, vem du nu än är. Kryp tillbaka till din grop under stenen i skogen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mc Raz

Din hjärna lyser med sin frånvaro, kan det vara på grund av all strålning du utsatts för under årens lopp? Kanske borde du slitit dig från datorn och rört på dig lite eller kanske försökt hitta någon sorts information på Internet istället för att bara nördat. Räcker med att du gör en enkel sökning på Google för att du ska få skämmas över ditt inlägg.. Gör världen en tjänst genom att aldrig använda handsfree och sov med mobilen intill kroppen. Pöss

2010-06-12 @ 23:14:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Min profilbild

desu


Vem är då denna skumma filur? Jag heter Dennis Sundberg och är 20 år gammal och kommer från det exklusiva Säter i Dalarna.

Målet med denna blogg är enbart att jag ska bli känd så jag blir rik och får mingla med alla kändisar på stureplan. Nu vet ni.

Just ja, bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord, så don't miss out on anything!
RSS 2.0