OH NO!

Manfall bland läsarna. Beror det på mig eller på er? Jag vill säga er men måste nog samtidigt inse att det beror på min kassa och tråkiga uppdatering den senaste tiden.

Att bli känd genom att blogga är jobbigare och mer tidskrävande än vad jag först hade tänkt mig. Men quitters never win, and winners never quit, right? Synd bara att jag inte är någon vinnare så hejdå!

Nah, så enkelt ger jag inte upp.

Ni missade väl inte the beat poem här under? Tim Minchin är ett jävla geni.

Har förövrigt gått och skaffat mig en ny idol, men jag har ingen aning om vem människan är. 'Laserboy' kallar han sig på Syster Smisks blogg och han var väldigt underhållande. Jävla Jenny måste nog känna sig besegrad är jag rädd.
(Till dig som illustrerat denna underbara bild, du är grym.
Men jag är lite coolare än dig så därför snor jag bilden ändå.
Har du något du vill säga så går det bra att ringa mig på: 070-511 49 66.
Bra, då var det ur världen!)

Hur som helst, hörs lite senare. Och justja, ni har väl inte glömt att jag har en grej att berätta va?

Kommentarer
Postat av: Syster Smisk

Händer det inget som du kan skriva om så kan du ju faktiskt hitta på. Eller ofreda granntanten och sedan skriva om det.

Laserboy är ju Lasermannen alias Nico, du har alltså inte fattat det?

2010-03-25 @ 16:30:56
URL: http://redbanner.wordpress.com
Postat av: svedin

Haha, när jag läste numret så slog det mig att jag kunde det där utantill och undrade hur fan jag kunde göra det.. sen kom jag på. haha!

2010-03-29 @ 22:32:58

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Min profilbild

desu


Vem är då denna skumma filur? Jag heter Dennis Sundberg och är 20 år gammal och kommer från det exklusiva Säter i Dalarna.

Målet med denna blogg är enbart att jag ska bli känd så jag blir rik och får mingla med alla kändisar på stureplan. Nu vet ni.

Just ja, bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord, så don't miss out on anything!
RSS 2.0